2015. április 30., csütörtök

Idegen zsoltárokat zeng a szél



S u p e r n a t u r a l.
Dean-démon!Dean. Bűnök, kiáltások, minden, ami angst. Néhány szóban, rímekkel karöltve.

{ Idegen zsoltárokat / Zeng a szél, és fagyosan / Roppantja csontjaimat; }


Üvöltő kín tépi szét
Testem minden idegét;
A fájdalom mardossa
Lelkem bűnös tengerét.

Idegen zsoltárokat
Zeng a szél, és fagyosan
Roppantja csontjaimat;
Vétkeztem – véres-sokat.

Angyalokat harsogtam
Démonok vén fülébe,
Lucifert kiáltottam
Uriel rőt vérébe.

A tűz éget. Félelmem
Alaptalan, óvatos;
Kettétéptem ép eszem
S döntöttem: itt maradok.

2 megjegyzés:

  1. Mondtam már, hogy szeretem a Deanmon verseket? ouo mert ezt itt fenn nagyon. És ebbe, hogy "Idegen zsoltárokat / Zeng a szél" én ebbe külön szerelmes vagyok ismeretlen okokból kifolyólag, egyszerűen szeretem a biblikus elemeket és az apokaliptikus hangulatú verseket, a tiéd pedig mindkettő körbe beleesik :33 Szóval gratu hozzá, köszönöm hogy olvashattam ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett, és azt is, hogy írtál! :3

      A Deanmon már alapból egy olyan téma, amihez azért lehet jókat írni. Mármint az úgy adja magát, mindenféle bibliai motívumaival és ilyesmijével.

      Én köszönöm, hogy olvastad! :)))

      Törlés