2016. április 2., szombat

Díjacska


Derült égből kaptam két díjat is. Eléggé meglepődtem :D
Megérdemlem én ezt egyáltalán...?

Köszönöm Зима és Titi C:




A feltételek:
× Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad, és linkeld be a blogját! 
× Válaszolj öt kérdésre, ami a díjhoz jár!
× Olvasd el az első öt fejezetet, illetve az utolsó fejezetet annak a blogján, akitől a díjat kaptad! (nekem nincsenek fejezeteim, senkinek semmit nem kell elolvasnia, ha nem szeretné :D)
× Mondj véleményt a blogról!
× Írd le, kiknek ajánlod a blogot!
× Küldd tovább a díjat 5 embernek, de figyelj arra, hogy egy blogger/bloggerina csak egyszer kaphatja meg!

1. Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?
A legelső? Azt hiszem, valahogy 12 évesen olvastam az első ficemet (egy borzalmasan szörnyű és hosszú Piton/OC volt, szégyellem is), és utána kezdtem el én is gyártani őket. Talán a legelső az volt, hogy Tekergőék évfolyama látogatást tesznek a mugli világban, állatkertbe mennek, meg nem is tudom, hova még. :'D

2. Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?
Van nekem egy személyes blogom, először oda tettem fel az írásaimat, azt meg csak az olvasta el, aki ismert engem. Illetve nem, legeslegelőször Merengőre pakolásztam a dolgokat, aztán rátaláltam ott Raistlinre, és az ő ficblogja ihletett arra, hogy én is külön blogot csináljak ezeknek a szöszöknek. :D Szóval mikor ez a blog készült, elég strukturálatlan volt még, és teljesen logikátlanul és átláthatatlanul tettem fel mindent, örülök annak, hogy abban az időszakban nem volt még látogatója a blognak, mert megkavarodtak volna rendesen, mi hol van. :D
Szóval ilyen zavaros volt az egész, az érzelmeim is iránta. Sokáig azt hittem, felesleges az egész, úgysem olvassa senki. :D

3. Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, amikor elolvastad?
A legelső kommentet moosenutty-tól kaptam, 2015 február 10-én, [ erre ] az irományomra (aminek a betűtípusát az Istennek se tudom megváltoztatni, thanks blogspot), és a következőképp hangzott:

Azok a leírások. Azok A Leírások, a jelzők, mind, az egész, kirázott a hideg, fájt, nagyon, jaj. Pedig azt hittem már kihevertem a Megstiel gyönyörű fájdalmait.És most neked hála ismét kedvet kaptam Adyt olvasni. Köszönöm, hogy olvashattam :)

Igazándiból ő volt az első blogos, akivel írogatni kezdtünk egymásnak, és ennek én örülök a legjobban :3 Köszönöm, hogy vagy, és még mindig idetévedsz, még mindig érdekellek C: <3

4. Mi ihlette a történetedet? Honnan jött a blogod alapötlete?
Mint írtam, magát a blogot Raistlin inspirálta, a fanfic-írást pedig a HP-fandommal kezdtem anno. Már ha azokat a borzalmakat írásnak lehet nevezni. :D A legtöbb ficem az oldalon Supnatos, ez nagyrészt annak köszönhető, hogy a mostani személyes blogom elkezdésekor kezdtem el nézni a sorozatot, és akkor úgy megrohant az ihlet sokszor. 

5. Mit jelent számodra az írás?
Az írás: szabadulás a szürke hétköznapokból, az, hogy átadom magam a művészetnek, a képzeletemnek. Azt jelenti, hogy alkotok valami újat, amivel magamnak, és remélhetőleg másoknak is örömet szerezhetek. Azt jelenti, hogy ami egy sorozatból/könyvből/filmből kimaradt, vagy szerintem kimaradt, nem lett kifejezve eléggé, azt kedvemre megalkothatom, megteremthetem, átformálhatom a magam ízlésére. Azt  jelenti, hogy létre hozhatok, megvalósíthatok bármit. Azt jelenti, hogy azt kezdhetek a szavakkal, amit csak szeretnék.



Véleményem a Where butterflies never die című blogról:

Őszinte leszek, fogalmam sincs, hogy akadtam "rád", de őszintén örülök, hogy megtörtént. Láttam, hogy van rengeteg Marveled, Stony-d, Stucky-d, és ezekkel úgy megvettél kilóra. Ráadásul olyan jó sztorijaid vannak, és olyan jól írsz, hogy lehetetlen ellenállni a ficjeidnek. Meg milyen édes vagy már, hogy szoktál nekem kommentelgetni, ráadásul milyen cukiin. :3 A dizájnjaidért pedig irigykedni szoktam, a mostani is mennyire jóó máár.
Nem mellesleg, miattad szerettem meg a Stony shipet. :P

Remélem, fogsz még írni sokat, és, hogy a Winchesterekkel is ;) 



Véleményem a Rest In Plaid. című blogról:

Bevallom őszintén, nem régóta ismerlek és követlek, és csak az Odaátos ficjeidet olvastam eddig, de azok fantasztikusak. Illetve nem, ha jobban belegondolok, a "Kellemes megszokások" c. Stony-dat is olvastam, és az is baromira tetszett. :D Tetszik, ahogy írsz, és a sztorijaid is. :3
És a fejléced is istenkirály, olyan kis első pár évados Dean. :P

Írj még sokat-sokat! :D

Akiknek továbbküldöm a díjat:

Salty eyes, salty cheeks -- mert mindenki tudja, hogy megérdemled + pakold már fel a többi ficedet is, köszöntem.
Kísértsük a sorsot! -- mert kíváncsi vagyok a válaszaidra. :3
cup of tea fic -- fogadd sok szeretettel, én hiszek a feltámadásodban *w*
Dr!nk -- úgy érdekelnének a történeteid, kérlek legyél aktív megint, hátha a díj hatására az leszel :P
Kitépett Lapok -- mert neked is olyan jó ficjeid vannak, muszáj kicsit aktivizálnom téged. :D

Köszönöm a díjat, és köszönöm mindenkinek, aki kitölti. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése