2014. november 2., vasárnap

Elmentél, de visszajössz



S u p e r n a t u r a l.
Dean a magára hagyott érzéseivel; Sam megint elment.

Most is vissza fog jönni. Mindkettőnknek kell az egyedüllét. }


Itt hagyott. Megint.

„Soha többé nem akarlak látni! Elegem van belőled!”

Üvöltött. És elment. Mindig, mindig itt hagy. Utálom ezért. De mindig, mindig visszajön. Nem bírja nélkülem. Együtt jobbak vagyunk. Erősebbek. Most is vissza fog jönni. Mindkettőnknek kell az egyedüllét.

„Menj! És soha ne gyere vissza! Ne keress!”

Üvöltöttem. És elmentem. Az Impala kormányára potyogtak könnyeim. Ösztönösen sírtam, amikor magamra hagyott.

„A rohadt életbe is, Sammy.”

Suttogtam ilyenkor. Magányos voltam nélküle. Neki szüksége volt rám.

„Szeretlek.”

Tudja ő is. És viszont szeret. Testvérek vagyunk. Folyton harcolunk. Ő lázadt, itt hagyott minket. Én megint maradtam. Mindig maradok, amíg élek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése